• STUDIJ

    Komunikacijski menadžment

  • VODITELJ STUDIJA

    prof. dr. sc. Ljubica Bakić-Tomić | ljbakictomic@bak.hr

  • ZNANSTVENO PODRUČJE

    Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje informacijske i komunikacijske znanosti.

  • TRAJANJE

    2 akademske godine, 4 semestra

  • NAČIN STUDIRANJA

    Redoviti i izvanredni

  • ECTS BODOVI

    120

  • STRUČNI NAZIV KOJI SE STJEČE ZAVRŠETKOM STUDIJA

    stručni specijalist / stručna specijalistica komunikacijskog menadžmenta (struč. spec. comm.)

  • ŠKOLARINA

    20 000,00 kn

Zašto ovaj studij?

Zašto ovaj studij?

Specijalistički diplomski stručni studij Komunikacijski menadžment obrazuje komunikacijske menadžere koji imaju znanja iz ekonomije, politologije i sociologije, razumiju društvene tokove, posjeduju znanja iz zaštite okoliša, održivog razvoja i socijalne odgovornosti radi održanja odnosa s dionicima, a uz znanja iz komunikologije razumiju i psihologiju i metodologiju istraživanja u društvenim znanostima.

Glavni trend u gospodarstvima Europske unije sve je veći prijelaz s proizvodnje na pružanje usluga, a upravo je učinkovita komunikacija pretpostavka kvalitetnog pružanja usluga. Današnje poslovno tržište obilježava velika konkurencija, kao i dominacija novih tehnologija, tako da je od velike važnosti biti vješt komunikator.

Studij Komunikacijski menadžment omogućuje studentima da dobiju dobro opće obrazovanje iz društveno-humanističkog područja te iz znanstvenih polja sociologije, politologije i psihologije, uz razne teme kao što je, naprimjer, pop-kultura. Naime, cilj tog studija nije samo stvoriti učinkovite i sposobne menadžere već autonomne i samosvjesne ljude koji su u stanju kritički evaluirati i kompetentno procijeniti što se događa u svijetu oko njih, a posebno ono što nam se posreduje sredstvima masovnog komuniciranja.

O programu

O programu

Studij komunikacijskog menadžmenta pokriva nekoliko područja iz kojih slijede i referentna zanimanja. Studij integrira marketinške komunikacijemenadžment medija i zabavne industrijekomunikaciju novim tehnologijama te organizacijske i strateške komunikacije. U segmentu PR-a i marketinških komunikacija studenti uče kako iskoristiti vještine pisanja i govorne vještine, kako provesti istraživanje ponašanja potrošača ili medijsko istraživanje te kako na temelju njih napraviti strateški komunikacijski plan te procijeniti i mjeriti njegov efekt.

U segmentu menadžmenta medija i zabavne industrije studenti se medijski opismenjuju, osposobljavaju se za razumijevanje osnovnih pravila medijske retorike i audiovizualne komunikacije te za pisanje, snimanje i produciranje vlastitog audiovizualnog djela. U segmentu komunikacije novim tehnologijama studenti uče razumijevati učinke novih tehnologija te će se upoznati s njihovim osnovnim konceptima i teorijama, kao i s najnovijim dostignućima u polju novih medija. Područje menadžmenta korporativnih komunikacija posebno je zanimljivo za studente koji planiraju izgraditi karijeru ili pokazuju interes za područja ljudskih resursa, korporativnih komunikacija, strateškog planiranja, konzaltinga, lobiranja i za druge općenite menadžerske funkcije.

Komunikacijski menadžer

Komunikacijski menadžer

Komunikacijski menadžer dominira komunikacijom, što predstavlja njegovu najveću snagu i vrijednost koju donosi kompaniji. Diploma komunikacijskog menadžera fokusirana je na komunikaciju, komunikacija su ljudi. Komunikacijski menadžer pokreće i motivira, identificira potrebe i interese klijenata i dionika, koristi podatke ne samo da bi razumio situaciju već i ljude koji su uključeni u nju. Konačno, u stanju je mjeriti učinke i rezultate, naučiti iz dobivenoga i stalno poboljšavati svoj rad. Sve to čini diplomu komunikacijskog menadžmenta sjajnom intelektualnom investicijom za naše studente.

Upravo zato svaka organizacija treba komunikacijskog menadžera, koji će omogućiti da organizacija posluje bolje i kvalitetnije, da daje bolje rezultate, da su joj zaposlenici motiviraniji i angažiraniji i da je njezina slika u javnosti upravo onakva kakvu najviši menadžment želi. Sve je to razlog za to što naši diplomanti rade u takvoj raznolikosti poslova, organizacija i industrija: zabavnoj industriji, medijima, marketingu, konzultantskim i lobističkim tvrtkama, kao predavači/treneri, glasnogovornici, savjetnici za odnose s javnošću itd.

Mediji o nama

Mediji o nama

Poznato je da je za praksu u profesiji odnosa s javnošću ili komunikacijskog menadžmenta potrebno znanje i sposobnost, no javnost često ne razumije sasvim o kakvim je znanjima i vještinama riječ. Govori se nerijetko da komunikacijski menadžeri zapravo malo znaju te da se bave manipuliranjem javnosti u korist organizacija ili pojedinaca koji ih plaćaju.

O toj i nekim drugim uvriježenim predrasudama o profesiji komunikacijskog menadžera te obrazovanju za to zanimanje naša prof. dr. sc. Ljubica Bakić Tomić, voditeljica studija, razgovarala je s novinarima Poslovnog dnevnika.

Nastava u novouređenim prostorijama u Zagrebu

Nastava u novouređenim prostorijama u Zagrebu

Nastava na studiju Komunikacijski menadžment održava se u suvremenim i novoopremljenim prostorijama Veleučilišta u Lastovskoj ulici 23 u Zagrebu.

Najčešća pitanja

Sva pitanja

Koji su dokumenti potrebni za upise?

Uz prijavu se predaje domovnica, rodni list, svjedodžba/diploma ili potvrda o prethodno završenom studiju i dokaz o uplati naknade za upis.

Kolika je školarina?

Godišnja školarina za specijalističke studije Komunikacijski menadžment, Financijski menadžment, Projektni menadžment i Menadžment javnog sektora iznosi 20 000,00 kuna. Veleučilište pruža različite mogućnosti otplate i popusta prilagođene mogućnostima studenata.

Kako se šalju prijave za upis?

Original dokumenata za upis (Uz prijavu se predaje domovnica, rodni list, svjedodžba/diploma ili potvrda o prethodno završenom studiju i dokaz o uplati naknade za upis) potrebno je poslati na info@bak.hr ili donijeti osobno u referadu studija. 

Koji su važni datumi za upise na studije?

1. UPISNI ROK Primanje prijava : 18. ožujak – 17. srpanj 2019. Upisi : 18. srpanj 2019. od 08:00 do 18:00 sati 2. UPISNI ROK Primanje prijava : 26. kolovoz – 24. rujan 2019. Upisi : 25. rujan 2019. 3. UPISNI ROK Primanje prijava : 1. – 29. listopad 2019. Upisi : 30. listopad 2019.

Što uključuje školarina?

Školarina uključuje sva predavanja, vježbe, seminare i korištenje knjižnične građe potrebne za studiranje. Također, ona uključuje i dodatne prednosti koje studentima olakšavaju studiranje, kao što su subvencionirana prehrana, subvencionirani krediti, rad u manjim grupama, tutori i mentori koji su na raspolaganju studentima, vrhunska tehnologija i softveri koji su studentima dostupni i u slobodno vrijeme, besplatan Wi-Fi, školarina na partnerskim institucijama za razmjenu ERASMUS+.

Što moram ponijeti na upis?

dvije fotografije veličine 4 x 6 centimetara dokaz o uplati školarine prema utvrđenoj dinamici plaćanja troškovi indeksa i obrazaca: 500,00 kn troškovi osiguranja: 50,00 kn sve originalne dokumente (ako nisu predani pri prijavi)

Koja su moja studentska prava?

Redoviti studenti Veleučilišta ostvaruju sva studentska prava kao i redoviti studenti na državnim visokim učilištima (studentska iskaznica, subvencionirani prijevoz, zdravstveno osiguranje).

Koji su uvjeti upisa na diplomske studije Veleučilišta Baltazar?

Uvjeti za upis na studij su: završen stručni ili sveučilišni preddiplomski studij ili viša/visoka stručna sprema izjednačena sa stručnim nazivom prvostupnik/prvostupnica ili završen diplomski sveučilišni studij (najmanje 180 ECTS bodova) ili stručni pristupnik/pristupnica s najmanje 150 ECTS bodova, uz obvezu polaganja razlikovnih ispita zaključen ugovor o studiranju s Veleučilištem.

Koje vrste popusta na školarinu nudi Veleučilište?

Pravo na popust pri plaćanju školarine za jednu studijsku godinu može se ostvariti u sljedećim slučajevima: za jednokratno plaćanje cijelog iznosa godišnje školarine obiteljski popust pravne osobe studenti koji u roku završe studij studenti članovi Alumni kluba najuspješniji studenti.

Kako mogu s druge visokoškolske ustanove prijeći na Baltazar?

Pravo upisa na prvu godinu specijalističkih diplomskih stručnih studija ostvaruju kandidati koji su prethodno završili studij s kojim su ostvarili najmanje 180 ECTS bodova te oni koji su studirali po starom programu u trajanju od najmanje četiri godine. Kandidati koji su završili dodiplomski studij odgovarajuće struke po starom nastavnom programu u trajanju kraćem od tri godine i imaju najmanje 150 ECTS bodova također mogu imati pravo upisa ako polože ispite razlike na Veleučilištu i tako steknu 30 ECTS bodova koji im nedostaju. Za sve detaljnije informacije o prijelazu na Veleučilište Baltazar Zaprešić, priznavanju položenih ispita i polaganju razlikovnih ispita javite se na e-adresu: info@bak.hr. 

Sva pitanja
Prijavi se