Kultura kvalitete - Veleučilište Baltazar Zaprešić | Veleučilište Baltazar Zaprešić

Kultura kvalitete - Veleučilište Baltazar Zaprešić

Certificirana kvaliteta Veleučilišta

Kultura kvaliteteUred za osiguravanje kvalitete s radom je započeo 2015. godine i nastavlja se na rad Povjerenstva za praćenje kvalitete koje je oformljeno 2011. godine, a čiji je rad koordinirao prodekan za razvoj novih studijskih programa dr. sc. Dragutin Funda. Osiguravanje kvalitete vrlo je važan segment sustava visokog obrazovanja u kojem se u posljednjih desetak godina na europskom obrazovnom prostoru učinilo mnogo, kao uostalom i na drugim akcijskim linijama bolonjskog procesa, od razvoja kvalifikacijskog okvira do poticanja uporabe ishoda učenja i sl.

Uključivanjem u procese osiguravanja kvalitete visokoobrazovne institucije povećavaju svoju konkurentnost, transparentnost i ugled te izgrađuju odnos povjerenja, pritom stalno preispitujući učinkovitost postojećih mehanizama poboljšavanja rada te predlažući nove.

Razvijamo tzv. "kulturu kvalitete" u kojoj svi dionici preuzimaju odgovornost za kvalitetu i bave se njezinim osiguravanjem u svojem djelokrugu.

11221875_1651737855064061_7196490525756354981_oZadaće Ureda za osiguravanje kvalitete proizlaze iz samog naziva ureda; svrha je osigurati kvalitetu rada Veleučilišta. Osiguravanje kvalitete obuhvaća sve aktivnosti koje se provode s ciljem trajnog poboljšavanja rada institucije. Zadaća je ureda u proces uključiti sve dionike koji su posredno ili neposredno uključeni u proces učenja i podučavanja, pritom poštujući Standarde i smjernice za osiguravanje kvalitete na europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG). Riječ je o naputku za razvoj sustava unutarnjeg i vanjskog vrednovanja osiguravanja kvalitete koji je objavilo Europsko udruženje za osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju (ENQA). Prvotno objavljene prije deset godina, u 2015. godini revidirane su radi boljeg odgovora na promjene u europskom obrazovnom prostoru.

Definirani standardi i smjernice doprinose zajedničkom shvaćanju sustava kvalitete te njegovu osiguravanju u učenju i podučavanju te su svojevrsni odgovor na promjene koje je donijela nova obrazovna paradigma. Ključne su ideje svih aktivnosti osiguravanja kvalitete s jedne strane odgovornost, a s druge poboljšanje. Dakle, Ured će s jedne strane pružati i prikupljati informacije o kvaliteti Veleučilišta, a s druge savjetovati i preporučivati aktivnosti unaprjeđenja rada s ciljem uvođenja kulture kvalitete koju prihvaćaju svi dionici, od studenata do Uprave.

Ured za osiguravanje kvalitete na raspolaganju je svima, nastavnicima i djelatnicima stručnih službi i studentima.

Studenti svoje prijedloge mogu uputiti preko svojih predstavnika u Studentskom zboru ili se izravno obratiti nama. Ako studenti to zatraže, poštovat ćemo njihovu anonimnost, a sve prijedloge studenata Ured će evidentirati, proslijediti relevantnim tijelima te se o njima pisano očitovati. Otvoreni smo, dapače, priželjkujemo partnerski odnos sa studentima te ih ovim putem pozivamo da nam se obrate s konstruktivnim prijedlozima za poboljšanje kvalitete.

Koje su zadaće Ureda za osiguravanje kvalitete?

Zadaća je Ureda za kvalitetu trajno osigurati kvalitetu rada Veleučilišta, a ključne su ideje Ureda:

  • razvoj kulture kvalitete
  • odgovornost i poboljšanje kulture i kvalitete
  • razvijanje odgovornosti svih dionika – I VAS STUDENATA.

Koji je studentski doprinos radu Ureda?

Dobrodošla su mišljenja, preporuke i ideje studenata, čije ćemo probleme rado saslušati, a želju za anonimnošću poštivati.

Kako studenti mogu prijaviti probleme, izraziti mišljenje i iznijeti svoje ideje?

Na kraju svake akademske godine provodi se studentska anketa radi povratne informacije o kvaliteti rada svakog pojedinog nastavnika, ali i o aspektima poslovanja, poput zadovoljstva knjižnicom, stručnom praksom, događanjima koja se organiziraju itd. Svaka ocjena i svaki komentar ozbiljno se razmatra i doprinosi poboljšanju kvalitete Veleučilišta.

Osim toga, vrata Ureda otvorena su tijekom cijele akademske godine i na e-adresi kvaliteta@bak.hr.

Uvažava li se zaista studentsko mišljenje?

Vi ste tražili, mi smo ostvarili: studentska kantina, Wi-Fi, klupice oko Veleučilišta, aktivniji studentski život itd. Sve su to studenti tražili u studentskim anketama, a Veleučilište je ostvarilo.

Ocjene studenata preddiplomskih i diplomskih studija ak. godine 2014./2015.

Stručni studiji

  • Studenti Menadžmenta uredskog poslovanja ocijenili su kvalitetu nastave nastavnika ocjenom 4,00 – 5,00, 67,21 % studenata dalo je prosječnu ocjenu 4,18.
  • Studenti Menadžmenta u kulturi ocijenili su kvalitetu nastave nastavnika ocjenom 4,00 – 5,00, 66,13 % studenata dalo je prosječnu ocjenu 4,13.
  • Studenti Poslovne ekonomije i financija ocijenili su kvalitetu upisanog usmjerenja ocjenom 4,05.

Specijalistički studiji

  • Ocjenom 4,02 studenti su ocijenili kvalitetu upisanog smjera (skupni rezultati svih smjerova specijalističkih studija).
  • Ocjenom 4,01 studenti su ocijenili zadovoljstvo kvalitetom Veleučilišta u cijelosti (skupni rezultati svih smjerova).
  • Ocjenama više od 4 ocijenjeni su sljedeći nenastavni aspekti:
    1. čistoća Veleučilišta – 4,55
    2. iskorištene mogućnosti online sustava za učenje Baltazar – 4,21
    3. sadržaj web-stranice škole – 4,00.

Tu smo za vas!

Obratite nam se s povjerenjem.
Tu smo za sva vaša pitanja putem e-mail adrese: kultura@bak.hr
Kristina Kobrehel, asistentica u Uredu za kvalitetu

Studiraj na
Baltazaru

Ova stranica koristi kolačiće za bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta web stranici. Postavke kolačića možete dodatno konfigurirati u Vašem web pregledniku. Više informacija

Postavke kolačića na ovoj stranici su podešene na "dozvoli kolačiće" kako bi omogućili što bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta. Ukoliko nastavite koristiti web stranicu bez promjene postavki kolačića ili ako kliknete na "Prihvaćam" ispod teksta, tada se slažete s ovim.

Zatvori