Baltazar Zaprešić Polytechnic has been offering online classes in professional undergraduate and graduate studies since the 2023/2024 academic year!
Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje
Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja cijelog programa, u online okruženju, u stvarnom vremenu.
Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 62 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 99 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.
Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima. Kod polaznika se potiče razvijanje samostalnosti i odgovornosti u izvršenju radnih zadaća kao i razvijanje suradničkih odnosa s ostalim sudionicima u zajedničkom radu te stvaranje budućih kvalitetnih poslovnih odnosa.
Uspješna završna provjera stečenih znanja usmenim i/ili pisanim provjerama te vještina osmišljavanja marketinške komunikacije kao i vještina primjene alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje koje se provjeravaju projektnim i problemskim zadatcima, a temeljem unaprijed određenih kriterija vrednovanja postignuća
Svakom polazniku nakon uspješno završene završne provjere izdaje se Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje.
1. | MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ONLINE POSLOVANJU | Internetska marketinška komunikacija |
2. | INTERNETSKA MARKETINŠKA KAMPANJA U SVRHU PROMOCIJE I BRENDIRANJA | Brendiranje u online poslovanju |
Internetska marketinška kampanja |
Cjelovita kvalifikacija najmanje razine 4.2 HKO.
Liječničko uvjerenje obiteljskog liječnika.
Cijena programa: 430,00 €
Iznos vaučera: 337,00 €
Nadoplata uz vaučer: 93,00 €
Po popunjenju grupe
In case of insufficient number of applications, the program will not take place.