Sukladno Pravilniku o studijima i studiranju te uvjetima upisa u više godine i Odluci o naknadama troškova upisi u akademsku godinu 2025./2026., u više i ponavljačke godine započet će od 1. listopada 2025. i trajati će do kraja studenog 2025.
1. PRIJAVLJIVANJE U SUSTAV DIGITALNE REFERADE
U Internet pregledniku (firefox ili crome) upisujete adresu https://student.bak.hr/ te se prijavite svojim korisničkim podacima.
UKOLIKO SE DO SADA NISTE PRIJAVLJIVALI U SUSTAV DIGITALNE REFERADE (https://student.bak.hr/) POTREBNO JE PROMIJENITI LOZINKU KOJU STE KORISTILI KOD PRIJAVE U ISVU
https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke

2. ODABIR IKONE ZA PREGLED I PREDAVANJA ZAMOLBI (SLIKA DOLJE)

3. ODABIROM NAVEDENE IKONE OTVARA SE PROZOR ZA PREDAJU ZAMOLBE (SLIKA DOLJE)
Potrebno je popuniti sva polja označena zvjezdicom *, te priložiti u privitku potrebnu dokumentaciju (Izjavu o suglasnosti plaćanja i Upisni list studija kojeg upisujete)
- Student i studij u ak.godini :-ODABERETE U PADAJUĆEM IZBORNIKU SVOJ STUDIJ
- Kontakt telefon : VAŠ BROJ MOBITELA
- Naslov zamolbe : UPIS 1., 2., 3., APSOLVENTSKE GODINE, PRODUŽENJE APSOLVENTSKE GODINE ili PAD GODINE
- Tip zamolbe :- PADAJUĆI IZBORNIK-UPIS U VIŠU GODNU
- Zamolba : UPISATI TEKSTUALNO „UPIS U AKADEMSKU GODINU 2025/2026“
* POSTAVLJANJE DATOTEKE- datoteke učitati i spremiti svaku zasebno
- IZJAVA O SUGLASNOSTI O PLAĆANJU
- Upisni list – POSLOVNA EKONOMIJA I FINANCIJE (online)
- Upisni list – POSLOVNA EKONOMIJA I FINANCIJE (klasično – Biograd na Moru)
- Upisni list – MENADŽMENT UREDSKOG POSLOVANJA (online)
- Upisni list – MENADŽMENT U KULTURI I KULTURNOM TURIZMU (online)
- Upisni list – MENADŽMENT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU (klasično – Biograd na Moru)
- Upisni list – INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE (online)
- Upisni list – PROJEKTNI MENADŽMENT (online)
- Upisni list – PROJEKTNI MENADŽMENT (klasično – Osijek)
- Upisni list – KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT (online)
- Upisni list – MENADŽMENT JAVNOG SEKTORA (online)
- Upisni list – PRIMIJENJENE INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE (online)
- Upisni list – FINANCIJE I INVESTICIJE (online)
Privitke dodajete pritiskom na ikonu „postavljanje datoteke“
Bez ispravno popunjena i priložena oba dokumenta upis se neće moći izvršiti.
Ukoliko mail adresa nije ispravna potrebno je istu ispraviti na studomatu.

Klikom na „pohrani“ završavate proces predaje zamolbe.
Status zamolbe možete vidjeti klikom na „Moje zamolbe“ u lijevom izborniku. Mogući statusi zamolba su PREDANO, ODOBRENO i NIJE ODOBRENO.

4. UPIS U ISVU SUSTAV
Referada nakon provjere zamolbe i uvjeta upisa upisuje studenta u novu akademsku godinu te u roku 3 radna dana računovodstvo studentu na mail šalje račun za plaćanje školarine i troškova upisa.