Oglasna ploča - Veleučilište Baltazar Zaprešić | Veleučilište Baltazar Zaprešić

Oglasna ploča - Veleučilište Baltazar Zaprešić

19

stu. 18

Nastupno predavanje Kristine Kobrehel, struč. spec. oec.

Kristina Kobrehel, struč. spec. oec., pristupnica za izbor u nastavno zvanje predavača, održati će dana 6. prosinca 2018. godine s početkom u 17,30 sati u dvorani 7 nastupno predavanje iz kolegija “Projektni menadžment istraživačkih projekata u znanosti i industriji” na temu: “Projektni menadžment u okviru programa Horizont 2020”.

Nastupnom predavanju mogu nazočiti svi nastavnici i studenti Veleučilišta s pravom javnosti Baltazar Zaprešić.

Cijelu objavu pogledajte ovdje.

30

lis. 18

Prijavite projekt na natječaj za nagradu Project Management Awards

Pozivamo vas na prijavu projekata Vaše organizacije na natječaj za nagradu Project Management Awards u organizaciji Hrvatske udruge za upravljanje projektima i Young Crew Croatia. PMA je jedinstveno priznanje u Republici Hrvatskoj koje se dodjeljuje u tri kategorije – za najbolji projekt s mladim voditeljem, najboljeg mladog voditelja projekta i najboljeg mladog istraživača.

Sudjelovanje na natjecanju je besplatno, te je detaljnije informacije moguće pronaći na linku: youngcrew.hr/pm-awards , u brošuri u nastavku te na Facebook stranici IPMA Young Crew Croatia.

Brošura PMA 2018

24

lis. 18

Promjena početka nastave za izvanredne studente

Na temelju zaključka sjednice stručnog vijeća koja je održana 24. listopada 2018. sva predavanja za izvanredne studente koja su po rasporedu trebala početi u 17,00 sati pomiču se za 30 minuta te će početi u 17,30 sati. Predavanja koja su po rasporedu trebala početi u 19,00 sati također se pomiču za 30 minuta i početi će u 19,30 sati.

19

lis. 18

Uvodno predavanje za studente i nastavnike specijalističkih diplomskih stručnih studija

Pozivamo sve studente i nastavnike 1. godine specijalističkih diplomskih stručnih studija na uvodno predavanje, koje će održati državni tajnik Ministarstva financija gospodin Zdravko Zrinušić u srijedu, 24. listopada u 18 sati u dvorani 5 Veleučilišta Baltazar Zaprešić u Zagrebu, Lastovska 23.

Nakon predavanja državnog tajnika, predavanje će održati i Gordana Stanič Morel akreditirani predavač za Intercultural Management kod Hofstede Insight organizacije, koja je svjetski prepoznata u domeni interkulturalnog managementa.

Uvodno predavanje namijenjeno je svim studentima prvih godina specijalističkih diplomskih stručnih studija Projektni menadžment, Komunikacijski menadžment, Financijski menadžment i Menadžment javnog sektora.

17

lis. 18

Odgoda nastavnih aktivnosti 2. studenog 2018.

Zbog obilježavanja Dana svih Svetih (1.11.), odgađaju se sve nastavne aktivnosti koje se prema rasporedu trebaju održati u petak, 2. studenog 2018. godine.
Nadoknada nastave izvršit će se prema utvrđenim terminima dogovorenim s predmetnim nastavnicima a koji će biti objavljeni na sustavu Baltazar.

12

lis. 18

Radno vrijeme knjižnice u petak 12. listopada

Knjižnica će u petak, 12. listopada, zbog službene spriječenosti, raditi od 8.00 do 15.00.

4

lis. 18

Dekanski rokovi

Dekan Veleučilišta Baltazar Zaprešić donio je Odluku o dekanskim ispitnim rokovima. U listopadu 2018. godine organizirat će se dva dekanska ispitna roka i to

  • prvi dekanski rok u razdoblju od 9. do 12. listopada 2018. godine;
  • drugi dekanski rok u razdoblju od 24. do 31. listopada 2018. godine.

Na dekanskim rokovima svi nastavnici će odrediti po jedan ispitni termin. Odluku pogledajte ovdje.

27

ruj. 18

Odluka o početku nastave

Obavještavaju se svi studenti da je Stručno vijeće na svojoj 129. sjednici održanoj 27. rujna 2018. godine donijelo Odluku o početku nastave u akademskoj godini 2018./2019. Odluku možete preuzeti ovdje.

20

kol. 18

Upisi u više godine studija

Objavljujemo informacije vezane za upis studenata Veleučilišta Baltazar Zaprešić u više godine studija.

Diplomski stručni studiji

Dokumentacija za upis

Na upis je potrebno donijeti indeks koji je prethodno ovjerila knjižnica te dokaze o uplati:
a) prve rate školarine prema ugovoru o studiranju (primjer uplatnice za prvu ratu školarine potražite ovdje)
b) troškova upisa u iznosu od 200,00 kn (primjer uplatnice za upisninu potražite ovdje)
c) troška osiguranja u iznosu od 50,00 kn  (primjer uplatnice za osiguranje potražite ovdje)

Za produljenje godine i upis apsolventske godine na upis je potrebno donijeti indeks koji je prethodno ovjerila knjižnica te dokaze o uplati:
a) troškova upisa u iznosu od 200,00 kn
b) troška osiguranja u iznosu od 50,00 kn

Studenti koji školarinu plaćaju kreditnim karticama, kreditom ili kojima školovanje plaća poslodavac moraju prethodno regulirati svoje financijske obveze u službi računovodstva. Sva pitanja vezana za uplate možete postaviti na broj telefona 01/3357 642 ili na e-adresu ibanovic@bak.hr.

Termini upisa

Prvi rok – 11., 12. i 13. 9. 2018. od 10:00 do 18:00 za upis u 2. godinu (bez apsolvenata i produljenja godine) za studente koji su stekli uvjet za upis u višu godinu studija.

Drugi rok – 2., 3. i 4. 10. 2018. od 10:00 do 18:00 sati za upis u 2. godinu za studente koji će steći uvjet upisa u višu godinu nakon rujanskih rokova (27. 8. – 21. 9. 2018.). Uključuje produljenje godine i upis apsolventske godine.

Treći rok – 17. 10. i 18. 10. 2018. od 10:00 do 18:00 za upis u 2. godinu za studente koji će steći uvjet upisa u višu godinu nakon prvog dekanskog roka (8. 10. – 13. 10. 2017.). Uključuje produljenje godine i upis apsolventske godine.

Četvrti rok – 7. 11. i 8. 11. 2018. od 10:00 do 18:00 sati za upis u 2. godinu za studente koji će steći uvjet za upis u višu godinu nakon drugog dekanskog roka (22. 10. – 31. 10. 2018.). Uključuje produljenje godine i upis apsolventske godine.

Studenti koji zbog velikog broja nepoloženih ispita ne mogu steći uvjet za upis u višu godinu studija mogu upisati “pad godine” na jednom od upisnih rokova.

10

tra. 18

Naputak o polaganju ispita pred povjerenstvom

U skladu s ugovornom obvezom, studenti koji ispit polažu pred nastavničkim povjerenstvom, odnosno studenti koji ispit polažu 4. i svaki sljedeći put dužni su uplatiti novčanu naknadu u iznosu od 250,00 kn. Dokaz o uplati treba dostaviti u studentsku referadu najkasnije 3 dana prije ispitnog termina na e-adresu referade (za preddiplomski stručni studij na preddiplomski.studij@bak hr, a za diplomski studij na diplomski.studij@bak.hr).

U protivnom se tim studentima neće omogućiti polaganje ispita.

Na uplatnici trebaju biti navedeni ime i prezime studenta, matični broj studenta, datum prijavljenog ispitnog roka, naziv kolegija i ime profesora kod kojeg se polaže ispit. Uplata se vrši na IBAN: HR4423600001101282482.

Iskustva studenata

  • Studiranje projektnog menadžmenta smatram odličnim potezom i najboljom investicijom u karijeri. Posebno bih izdvojio praktičnu orijentaciju studija te rad u malim timovima uz modernu tehnologiju. Studij mi je osigurao znanja koja će mi definitivno služiti u svakodnevnom poslovanju.

    Domagoj Leder, Marketing Executive, Toyota Ireland

  • Kao menadžer softverskog licenciranja za jugoistočnu Europu vodim pedesetak kompleksnih projekata u jedanaest zemalja regije. Studij projektnog menadžmenta dao mi je znanja i vještine efikasnog upravljanja velikim brojem projekata te vođenja velikih i dislociranih timova ljudi.

    Lana Ilović, Enterprise Software and Licensing Manager South East Europe, IBM

  • Studij Projektnog menadžmenta i dodatna mogućnost stjecanja međunarodnog IPMA certifikata omogućili su mi zapošljavanje u struci i to u internacionalnoj kompaniji u Njemačkoj. Profesionalni tim predavača čini ovaj studij pravim odabirom za daljnji profesionalni napredak.

    Vlatko Vidiček, Project Manager, Henkel Germany

Partneri studija

HUUP

YCC

PMI Hrvatska

Croatian Office for Creativity and Innovation (HUKI)

MultitaskingMenadzeri

Oracle

Studiraj na
Baltazaru
 Suglasan/suglasna sam da klikom na "Pošalji" potvrđujem da se Veleučilište Baltazar Zaprešić koristi mojim osobnim podacima u svrhu uspostavljanja kontakta za što se može služiti podacima navedenim u kontakt formi (e-mail adresa).

Ova stranica koristi kolačiće za bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta web stranici. Postavke kolačića možete dodatno konfigurirati u Vašem web pregledniku. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close