Komunikacijski menadžment - Veleučilište Baltazar Zaprešić | Veleučilište Baltazar Zaprešić

Komunikacijski menadžment - Veleučilište Baltazar Zaprešić

Trajanje: 2 akademske godine, 4 semestra
Način studiranja: redoviti i izvanredni
Voditelj studija: izv. prof. dr. sc. Goran Popović /gpopovic@bak.hr/
Zamjenik voditelja: Stjepan Lacković, prof.
ECTS bodovi:
120
Stručni naziv koji se stječe završetkom studija: stručni specijalist / stručna specijalistica komunikacijskog menadžmenta

Kroz specijalistički diplomski stručni studij Komunikacijski menadžment obrazujemo vas i osposobljavamo za razvijanje, organiziranje i upravljanje korporativnim i drugim komunikacijama, upravljanje poslovnim i drugim informacijama, za komuniciranje s javnošću, vođenje poslovnih, marketinških i komunikacijskih akcija, kampanja, promocija, prezentacija itd.

Nastava se održava u suvremenim i novoopremljenim prostorijama Veleučilišta Baltazar u Zagrebu, Lastovska ulica 23. 

Glavni trend u gospodarstvima Europske unije sve je veći prijelaz s proizvodnje na pružanje usluga, a upravo je učinkovita komunikacija pretpostavka kvalitetnog pružanja usluga. Današnje poslovno tržište obilježava velika konkurencija, kao i dominacija novih tehnologija, tako da je od velike važnosti biti vješt komunikator.

Studij Komunikacijskog menadžmenta omogućuje studentima da dobiju dobro opće obrazovanje iz društveno-humanističkog područja te iz znanstvenih polja sociologije, politologije i psihologije, uz razne teme kao što je, naprimjer, pop-kultura. Naime, cilj ovog studija nije samo stvoriti učinkovite i sposobne menadžere već autonomne i samosvjesne ljude koji su u stanju kritički evaluirati i kompetentno procijeniti što se događa u svijetu oko njih, a posebno ono što nam se posreduje  sredstvima masovnog komuniciranja.

Studij komunikacijskog menadžmenta pokriva nekoliko područja iz kojih onda slijede i referentna zanimanja. Studij integrira marketinške komunikacije, menadžment medija i zabavne industrije, komunikaciju novim tehnologijama te organizacijske i strateške komunikacije. U segmentu PR-a i marketinških komunikacija studenti uče kako iskoristiti pisane i govorne vještine, kako provesti istraživanje ponašanja potrošača ili medijsko istraživanje te kako na temelju njih napraviti strateški komunikacijski plan te procijeniti i mjeriti njegov efekt.

U segmentu menadžmenta medija i zabavne industrije studenti se medijski opismenjuju, osposobljavaju se za razumijevanje osnovnih pravila medijske retorike i audiovizualne komunikacije te za pisanje, snimanje i produciranje svojeg  audiovizualnog djela. U segmentu komunikacije novim tehnologijama studenti uče razumijevanje učinaka novih tehnologija te će se upoznati s osnovnim konceptima i teorijama, kao i s najnovijim dostignućima u polju novih medija. Područje menadžmenta korporativnih komunikacija posebno je zanimljivo za studente koji planiraju izgraditi karijeru ili pokazuju interes za područja ljudskih resursa, korporativnih komunikacija, strateškog planiranja, konzaltinga, lobiranja i za druge općenite menadžerske funkcije.

Komunikacijski menadžer dominira komunikacijom, što predstavlja njegovu najveću snagu i vrijednost koju donosi kompaniji. Diploma komunikacijskog menadžera fokusirana je na komunikaciju, a komunikacija su ljudi. Komunikacijski menadžer pokreće i motivira, identificira potrebe i interese klijenata i dionika, koristi podatke ne samo da bi razumio situaciju već i ljude koji su uključeni u nju. Konačno, u stanju je mjeriti učinke i rezultate, naučiti iz dobivenoga i stalno poboljšavati svoj rad. Sve ovo čini diplomu komunikacijskog menadžmenta sjajnom intelektualnom investicijom za naše studente.

Upravo iz tog razloga svaka organizacija treba komunikacijskog menadžera koji će omogućiti da organizacija posluje bolje i kvalitetnije, da daje bolje rezultate, da su joj zaposlenici motiviraniji i angažiraniji i da je njezina slika u javnosti upravo onakva kakvu najviši menadžment želi. Sve je ovo razlog zašto naši diplomanti rade u takvoj raznolikosti poslova, organizacija i industrija: zabavnoj industriji, medijima, marketingu, konzultantskim i lobističkim tvrtkama, kao predavači/treneri, glasnogovornici, savjetnici za odnose s javnošću itd.

Nastava u novouređenim prostorijama u Zagrebu

Studij Komunikacijskog menadžmenta odvija se u moderno uređenim prostorijama u Lastovskoj ulici 23, u Zagrebu.

Studiraj na
Baltazaru

Ova stranica koristi kolačiće za bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta web stranici. Postavke kolačića možete dodatno konfigurirati u Vašem web pregledniku. Više informacija

Postavke kolačića na ovoj stranici su podešene na "dozvoli kolačiće" kako bi omogućili što bolje korisničko iskustvo, prilagodbu sadržaja i analize posjeta. Ukoliko nastavite koristiti web stranicu bez promjene postavki kolačića ili ako kliknete na "Prihvaćam" ispod teksta, tada se slažete s ovim.

Zatvori