-
STUDIJ
Komunikacijski menadžment
-
VODITELJ STUDIJA
dr.sc.Stjepan Lacković, prof.v.š. | slackovic1@bak.hr
-
ZNANSTVENO PODRUČJE
Znanstveno područje društvenih znanosti, znanstveno polje informacijske i komunikacijske znanosti.
-
TRAJANJE
2 akademske godine, 4 semestra
-
NAČIN STUDIRANJA
Redoviti i izvanredni
Online -
ECTS BODOVI
120
-
STRUČNI NAZIV KOJI SE STJEČE ZAVRŠETKOM STUDIJA
magistar / magistra komunikacijskog menadžmenta (mag. comm.)
-
ŠKOLARINA
3.300,00 eur

Nastavni plan za novu generaciju
Nastavni plan za novu generaciju možete pogledati OVDJE.

Zašto ovaj studij?
Specijalistički diplomski stručni studij Komunikacijski menadžment obrazuje komunikacijske menadžere koji imaju znanja iz ekonomije, politologije i sociologije, razumiju društvene tokove, posjeduju znanja iz zaštite okoliša, održivog razvoja i socijalne odgovornosti radi održanja odnosa s dionicima, a uz znanja iz komunikologije razumiju i psihologiju i metodologiju istraživanja u društvenim znanostima.
Glavni trend u gospodarstvima Europske unije sve je veći prijelaz s proizvodnje na pružanje usluga, a upravo je učinkovita komunikacija pretpostavka kvalitetnog pružanja usluga. Današnje poslovno tržište obilježava velika konkurencija, kao i dominacija novih tehnologija, tako da je od velike važnosti biti vješt komunikator.
Studij Komunikacijski menadžment omogućuje studentima da dobiju dobro opće obrazovanje iz društveno-humanističkog područja te iz znanstvenih polja sociologije, politologije i psihologije, uz razne teme kao što je, naprimjer, pop-kultura. Naime, cilj tog studija nije samo stvoriti učinkovite i sposobne menadžere već autonomne i samosvjesne ljude koji su u stanju kritički evaluirati i kompetentno procijeniti što se događa u svijetu oko njih, a posebno ono što nam se posreduje sredstvima masovnog komuniciranja.

O programu
Studij komunikacijskog menadžmenta pokriva nekoliko područja iz kojih slijede i referentna zanimanja. Studij integrira marketinške komunikacije, menadžment medija i zabavne industrije, komunikaciju novim tehnologijama te organizacijske i strateške komunikacije. U segmentu PR-a i marketinških komunikacija studenti uče kako iskoristiti vještine pisanja i govorne vještine, kako provesti istraživanje ponašanja potrošača ili medijsko istraživanje te kako na temelju njih napraviti strateški komunikacijski plan te procijeniti i mjeriti njegov efekt.
U segmentu menadžmenta medija i zabavne industrije studenti se medijski opismenjuju, osposobljavaju se za razumijevanje osnovnih pravila medijske retorike i audiovizualne komunikacije te za pisanje, snimanje i produciranje vlastitog audiovizualnog djela. U segmentu komunikacije novim tehnologijama studenti uče razumijevati učinke novih tehnologija te će se upoznati s njihovim osnovnim konceptima i teorijama, kao i s najnovijim dostignućima u polju novih medija. Područje menadžmenta korporativnih komunikacija posebno je zanimljivo za studente koji planiraju izgraditi karijeru ili pokazuju interes za područja ljudskih resursa, korporativnih komunikacija, strateškog planiranja, konzaltinga, lobiranja i za druge općenite menadžerske funkcije.

Komunikacijski menadžer
Komunikacijski menadžer dominira komunikacijom, što predstavlja njegovu najveću snagu i vrijednost koju donosi kompaniji. Diploma komunikacijskog menadžera fokusirana je na komunikaciju, a komunikacija su ljudi. Komunikacijski menadžer pokreće i motivira, identificira potrebe i interese klijenata i dionika, koristi podatke ne samo da bi razumio situaciju već i ljude koji su uključeni u nju. Konačno, u stanju je mjeriti učinke i rezultate, naučiti iz dobivenoga i stalno poboljšavati svoj rad. Sve to čini diplomu komunikacijskog menadžmenta sjajnom intelektualnom investicijom za naše studente.
Upravo zato svaka organizacija treba komunikacijskog menadžera, koji će omogućiti da organizacija posluje bolje i kvalitetnije, da daje bolje rezultate, da su joj zaposlenici motiviraniji i angažiraniji i da je njezina slika u javnosti upravo onakva kakvu najviši menadžment želi. Sve je to razlog za to što naši diplomanti rade u takvoj raznolikosti poslova, organizacija i industrija: zabavnoj industriji, medijima, marketingu, konzultantskim i lobističkim tvrtkama, kao predavači/treneri, glasnogovornici, savjetnici za odnose s javnošću itd.

Nastava u novouređenim prostorijama u Zagrebu
Nastava na studiju Komunikacijski menadžment održava se u suvremenim i novoopremljenim prostorijama Veleučilišta u Lastovskoj ulici 23 u Zagrebu.